søndag 30. august 2009

Fra gangen vår

Vi har nok verdens minste gang. Dvs. vi har en bitteliten yttergang (størrelse med ett frimerke he he) og så har vi den innerste gangen. Den er jammen ikke stor den heller, men koselig det er den. Jeg pusset den opp i vinter. Da bestemte jeg meg for å male i en mørk farge på veggen, rett og slett fordi jeg elsker en mørk farge til de hvite rammene, dørene og dørkarmene. Fargevalget falt på en farge som heter Kakao. Med tanke på at gangen er såpass smal og liten trodde folk jeg var blitt smågal som skulle gjøre den så mørk, men i ettertid har alle kommentert at de syns det ble så lekkert. Jeg er helt enig selvsagt.


4 kommentarer:

  1. Den fargen så kjempespennende ut!
    Mot det hvite er det nok rålekkert vil jeg tro!
    Kos deg på søndagen, hiver meg snart i dusjen & ut på søndagstur :)
    klem

    SvarSlett
  2. Likte kakao veldig godt jeg;)
    Men så er ikke jeg en av de helhvite damene. liker det lyst og luftig, men kommer aldri til å ha hvit sofa.Syns det hvite er penest når der er kontraster!
    håper du og hadde en fin helg!

    SvarSlett
  3. Hei
    Første gang jeg er her hos deg og velkommen til bloggverden :o)
    Jeg er også ganske ny når det gjelder min bloggside - og jeg har en masse å lære.

    Syns gangen din var koselig og likte syltetøyglassene med telys i. Nydelig.

    Kommer innom igjen jeg :o)
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  4. Gjelder å stole på seg selv og jeg synes det ser veldig fint ut!! Ha en fin uke,klem herfra

    SvarSlett