fredag 28. august 2009

Kveldsstemning



Ikke er det blitt helt kvelden enda ute, men det er jo så grått og trist vær så litt stearinlys trengs. Så nå er det skikkelig koselig kveldsstemning i stuen her.
Ta dere en liten tur inn i vår lille, men koselige stue. Her koser vi oss masse både voksne og barn, det er nok sitteplasser, sofaen er myk og behagelig og det beste er at alle møblene er under 1 mnd. gamle. Jeg fikk endelig gjennomslag for å bytte ut alt vi hadde her.
Det er ikke mye plass rundt møblene her, men samtidig er det litt sånn vi liker å ha det i stuen, lite, koselig og intimt.
Finnes det noe mer stemningsfyllt enn levende lys?


3 kommentarer:

  1. Hei & god kveld i stuen,
    nydelig stue dere har,
    likte stilen din veldig
    godt!!
    Så gøy det må være å
    få alt nytt på engang,
    det er jo drømmen til de
    fleste det! Vi fikk nytt
    spisestuebord sist fredag
    og da kjøpte vi nye trekk
    til stolene, herlig! Jeg
    er så barnslig sånn når jeg
    har fått noe nytt, går å ser
    på det.. smiler & nyter det
    liksom... rar...kanskje, ja,
    litt!!! *fnis*
    Ha en fin helg vennen, klem til deg

    SvarSlett
  2. Koselig i stuen din og dette er tiden for lys og innekos,uten tvil! Jeg bor i Drøbak...

    SvarSlett
  3. Hei
    så fint at du la igjen spor;) så fant jeg deg!
    kjempekoselig hus du har. Kommer igjen;)

    SvarSlett