lørdag 29. august 2009

Litt småpyssel



Som lovet så skulle jeg vise dere hva jeg hadde brukt den gamle viseboken til. Vel, det ble bare noe helt enkelt i går kveld. Tenkte jeg skulle prøve å få laget noen kort også, men har ikke kommet så langt enda. Vel, her er hva det ble enn så lenge.
Enkle "ingredienser"
Enkelt men litt mer forseggjort når man skal gi noen lys i gave sammen med litt annet småtterier.

Nå skal jeg sette meg å kommentere litt rundt hos dere tenkte jeg. Hva driver dere med i kveld. Er det levende lys og lørdagskos hos alle sammen?


1 kommentar:

  1. Dette var jo kjempesøtt. Lys som gave er kjempekoselig, og grei pris for en bitteliten gave!! Jeg gir ofte bort pyntede bokser og krukker. Siden jeg driver brukthandel er jo tilgangen lett for meg da....
    Jeg planlegger også julkaker i store norgesglass som førjulsgaver til noen!!

    Først har jeg en liten plan med lys i forbindelse med bloggtreffet jeg og HANNA arrangerer!!

    Lekker stue du har, gleder meg til å se mer fra huset ditt!!

    SvarSlett