mandag 31. august 2009

Mandag=hektisk dag

Puh, endelig kveld. Mandager er det først jobb til 15,30, så butikken, så henting på skole og i barnehage (tar sin tid kan jeg love dere). Mannen jobber alltid sent på mandager så han er ikke hjemme før 21 på mandager.
Så hjem å lage middag mens man hjelper eldste frøkna med lekser, for så å holde de to minste våkne (har sluttet å sove på dagtid). Så spise, rydde opp etter maten, så få på plass barnevakten og så reise på trening med eldste frøkna kl 18.
Hjem igjen kl. 19- legge de minste, hjelpe frøkna å få dusjet kjapt, lage kveldsmat til henne, så matpakker til tre stykker, så leselekse til frøkna og så husje henne i seng.
Nå blir det litt pc tid, så dusjen og så blir det å kose puta for natta tror jeg. I morgen blir det om ikke annet litt mindre hektisk.
Hvordan har dagen deres vært? Hvordan legger dere opp dagene dere med flere barn, jobb og menn som jobber sent.

1 kommentar:

  1. ...som jeg kjenner meg igjen...jeg tar en dag av gangen, ellers blir jeg utslitt av å tenke på alle dagene som skal gå opp...
    Har jo valgt å jobbe deltid for å få det til å gå opp, ingen av barna har begynt på aktiviteter før de har begynt på skolen, og de får ikke gå på en haug med ting....
    til sp ditt, du vil ikke tro hva folk får seg til å si, møtte en tidligere kollega en gang, de tre skjønningene sto ved siden av meg, pyntet og fine for vi skulle bort og så datt det ut,"neimen stakkar, ble det bare gutter på deg da".Jeg ble helt målløs jeg...og så datt det ned i hodet mitt "ja,men mine er iallefall pene"..men jeg sa det jo ikke da...folk er veldig opptatt av dette, må stadig nærmest forsvar at jeg er fornøyd med tre av samme sort. Sikkert kjempegøy med begge kjønn,poenget er vel for de fleste at de vil ha akkurat de barna de har fåttt!!

    Ellers håper jeg du har sunket ned og slapper av nå, greys begynner jo i dag!!
    klem

    SvarSlett