lørdag 29. august 2009

Mislykket hobbyforsøk

I vill glede over å bruke sidene fra den fine gamle boken forsøkte jeg å lage noen søte kort. Vel, det gikk ikke. Jeg fant ingenting som kunne blitt noe i nærheten av pent der og da. Motivasjonen var der men hodet samarbeidet ikke som det skulle tror jeg he he.
Vel, vel fant nå på litt annet å gjøre da.
Her ser dere ett av norgesglassene jeg fikk tak i i går. Hele 5 kr måtte jeg gi for det he he. Vasen dere ser fikk jeg og tak i på loppis i går. Vel, fikk stæsjet opp Norgesglasset litt og fylt det opp med telys ihvertfall. Regner med at både glasset og lysene som jeg viste i forrige innlegg blir en del av en bursdagsgave sammen med en bukett med roser. Hadde dere blitt glad for denne gaven?

Klem til alle som er innom og legger igjen kommentarer, kjempekoselig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar