onsdag 2. september 2009

Bad



Skal få vist dere litt fler bilder fra badet en annen dag, men i dag blir det litt bilder av såper. :D
Kamera er litt lite samarbeidsvillig om dagen, derfor litt dårlige bilder her på bloggen.
Litt nye såper fra Home&cottage
Skiltet er fra Dorothea, kremen fra apoteket.
Oppe på hylla står to kurver som rommer sminke og hårprodukter. Vasen er fra loppis. Den lille sølv"pokalen" er og fra loppis og rommer rett og slett noen q-tips.
Ble litt nytt sengetøy fra Kid i dag. Var 40 % så da måtte jeg jo ha med meg noe. Så dette kostet totalt 95 kr. Latterlig billig, men lurer på om det egentlig er verdt mer enn det for dette virket litt vel stivt selv etter en runde i vaskemaskin og tørketrommel.

5 kommentarer:

  1. Ja Kid har mye fint og billig om dagen :o)
    Tror jeg må stikke innom dem når jeg er i Trondheim neste gang.
    Fin spisestue og nydelige såper, og kurver er alltid kjekt å ha...

    Ha en riktig fin uke, og takk for koselig kommentar på siden min
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Så fine badeting du viser. Billig sengetøy er kjekt om det er godt å ligge i.

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  3. nydelige såper!!! Og du, den lysekrona over spisestua har jeg på badet, kjøpte den for 849,- på Maxbo...Stakkars meg, upris ifht deg sikkert:-) Klem og god helg!

    SvarSlett
  4. Mye lekkert på badet ditt!! Ha en flott helg,klem fra Anette

    SvarSlett
  5. Titta inn for å ønske deg god helg!
    Syns ikke bildene var dårlige jeg, likte det du viser!
    klem

    SvarSlett