tirsdag 15. september 2009

Høsten


Høsten er fantastisk. En lang sommer er over (vel, denne sommeren slo jo aldri til riktignok), en lang vinter i vente. De siste varmende solstrålende jobber iherdig, løvet på trærne endrer farge og blir helt fantastisk vakkert å se på. Duggvåte gressplener skinner i morgensolen og alt får liksom sånn fred og ro over seg. Naturen klargjør seg for en lang hard vinter.
Over er noen bilder fra en skogstur i fjor høst. :D Skal se om jeg får tatt en sånn tur i dag og.

4 kommentarer:

  1. Så flott! Heldig for deg at du kunne begynne så raskt!
    Herlige høstbilder, kom i flott stemning her nå!
    Ha en deilig tirsdag videre!
    Klem til deg

    SvarSlett
  2. Ble det vaskemidler på deg da? ;) Enig at det er fint med høst - særlig slik som dagene hr vært her i det siste. Og det blir vel ikke akkurat verre når du har fåt ny jobb - grattis.
    Kjersti

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse med jobben!! Stas:-)
    jeg er lærer på barneskole på 15ende året...stortrives i denne bransjen, selvom jeg noenganger føler at medias og mange folks utrolige negative fokus på skolen og lærere tærer på...JObben er veldig utfordrende,veldig givende, ingen dag er lik...JObber bare 70%, for med tre barn kan jeg ikke jobbe fullt. Vi skal jo jobbe mye kvelder pga avspasering i helgene, og da blir det for mye med full jobb. Veldig glad i klassen min og gruer meg aldri til å gå på jobb!!
    Lykke til på torsdag!!
    klem

    SvarSlett
  4. Hei og takk for koselig kommentar. Pleddet er veldig enkelt å strikke. Perlestrikk, dvs 1 rett og 1 vrang hele tiden. Tykt garn og tykke pinner så det går ganske fort også..

    SvarSlett