mandag 28. september 2009

Tiden strekker ikke til

Bildet lånt fra Jeanne d'arc Living, denne var helt nydelig syns jeg.


Jeg setter meg ofte foran pcn og prøver å blogge, men kommer desverre aldri så langt. Med ny jobb, en tilværelse som "alene"mamma (det vil si en mann som jobber masse kvelder), et barn på håndball, to barn som er med på lekeparti med meg som trener, og ikke minst alt som skal gjøres i hus og hjem så flyr tiden.
Jeg er innom bloggene deres og leser, men kommer aldri så langt som å få kommentert- lover å komme sterkere tilbake når ting er roligere.
Akkurat nå er jeg i laber form, halsen klør og jeg hoster og hoster. Har vært på jobb i dag, men det har ikke vært særlig moro. Så vondt i kroppen og så tett i hodet. Men så er det noe med at jeg kun har jobbet der i litt over en uke da, man har liksom ikke lyst til å bli hjemme da. Vel, vel blir jeg ikke bedre til i morgen så får vi se om ikke det blir senga og telefonsalg hjemmefra evt.

Håper dere har det bra og at dere fortsetter å titte innom selv om det går litt tid imellom innleggene her.

5 kommentarer:

  1. Sånn er livet av og til. Hektisk. Håper du blir bedre i halsen snart.
    Jeg har fridag og har just snakket med dattera mi som er i Hawaii på skype. Koselig det, en tirsdag morra..

    SvarSlett
  2. Høsten har kommet
    dagene går fort,
    vi har høstferie nå og
    vips så er halve uken gått... nesten!
    Prøv å stopp opp og nyt
    litt innimellom, til tider er
    det travelt og da er det
    viktig å nyte de små øyeblikkene ... !
    God bedring med halsvondt!
    Nydelige bilder :)
    klem

    SvarSlett
  3. Hei
    Ja tiden flyr av gårde, ikke lett å få tid til alt :o)
    Kjenner meg godt igjen, men sånn er vel livet av og til. Jeg skal titte innom deg igjen jeg og ønsker deg god bedring. Klem fra Mette

    SvarSlett
  4. Heisann, savner innlegg fra deg, Har du svikta oss her i blogg verdene, Håper ikke det..
    Klem Marianne

    SvarSlett
  5. Hei! kan jeg spørre deg, for hvilket firma arbeider du med telefonsalg? kan du arbeide hjemme for de? hvordan vet de at du arbeider på denne måten? mvh jente 25 =) (jeg spør fordi jeg er ute etter arbeid jeg kan utføre hjemme grunnet en operasjon)

    SvarSlett