onsdag 2. september 2009

Spisestuen

Må jo nesten vise frem bilder av spisestuen også siden jeg viste dere lampen i går.
Vel, her er den. Denne er også fra jobben til mannen. Opprinnelig var stolene i oljet eik, bordplaten er fortsatt oljet eik (av praktiske årsaker), understellet på bordet var derimot svart. Vel, insisterende som jeg er skulle dette bli hvitt og mannen snill som han bestemte dermed at han fikk ta det med på verkstedet til en kompis og lakke det hvitt for at det skulle bli penest mulig. Jeg solgte den gamle spisestuen på finn.no og hjem kom denne. Jeg er SÅ fornøyd med den.

De store stolene til det store barnet og oss voksne.
Barnestolene til småguttene og til meg når jeg skal sy, lage kort e.l. Ikke like de andre stolene men det passer fint allikevel.
Usj, her kom rotet i bakgrunnen ser jeg, men det får gå he he.

1 kommentar:

  1. HVitt er tingen,hipp hurra!!Kjempefin spisestue.Vi har langbord en snekker har laget, vat opprinnelig trehvit, ble hvit gitt...har ikke angret en dag..
    klem

    SvarSlett