tirsdag 1. september 2009

Lampe over spisestuen


Denne lampen fikk vi til en grei pri fra jobben til mannen da de skulle slutte å selge lamper. Jeg syns den er veldig søt. Men så er spørsmålet... vi har en til, nesten lik bare svart. Den er litt større også. Jeg er så usikker på om vi skal ta den over spisestuen og denne på bildet over stuen. Men egentlig har vi jo nok lys i både stuen og spisestuen. Men jeg kunne jo tenke meg å få brukt den fine lampen da. Hmm, tenke tenke. Hva tror dere folkens? Svart eller ikke over spisestuen. Svart eller hvit i stuen? Eller ingen taklampe i stuen.
Ahh, valgets kvaler he he.



2 kommentarer:

  1. Hei, M! Takk for hyggelig hilsen på bloggen min:) På tide at du gjorde deg til kjenne, synes jeg;) Du har jo en kjempe-koselig blogg!
    Så flott lamoe du har fått! Hmmm ... umulig å svare på om denne bør være hvit eller svart uten å ha sett resten av interiøret;) Men du finner nok ut av det!

    Ha en fortsatt fin uke!

    Klem Anette:)

    SvarSlett
  2. Helt herlig lampe iallefall. Ikke lett å si...,men har du en til overs ville jeg tatt den på sverommet!!! klem

    SvarSlett