onsdag 9. september 2009

Feirer 100 besøkende

Så utrolig gøy. I løpet av kort tid så har jeg fått 100 besøkende på bloggen. Utrolig moro.
Nå må jeg innrømme at bloggingen har ligget litt på latsiden denne uken pga. jobb hver dag og mas og stress hver ettermiddag. På kvelden har jeg i grunnen ligget som et slakt på sofaen.
Så beklager med fraværet mitt både på min blogg og på alle deres blogger. Skal få tatt igjen litt i morgen tenker jeg. :D
Ønsker alle en god kveld videre og håper dere fortsetter å komme innom bloggen.

1 kommentar:

  1. gratulerer med 100 besøkende på så
    kort tid, helt fantastisk, er det
    ikke gøy...!?

    nå midt i natten har jeg hatt
    en bloggrunde, har sovet & våknet
    lys våken....hm...

    men nå er det natti natti igjen!

    klem til deg

    SvarSlett